Eva Alcón rep el Consell de la Ciutadania de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació

21/02/2019 | SCP

La rectora de la Universitat Jaume I, Eva Alcón, juntament amb el vicerector de Planificació, Coordinació i Comunicació, Modesto Fabra, i el representant de l’UJI a la Comissió interuniversitària per la recuperació del servei públic de radiotelevisió valencià, Javier Marzal; han rebut al Consell de la Ciutadania de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació, que s’ha reunit avui a Castelló per aprovar el seu primer informe semestral sobre la programació d’À Punt. Aquesta ha estat la primera reunió del Consell fora de la seu als estudis d’À Punt en Burjassot.

Durant la recepció institucional, la rectora ha donat la benvinguda als membres del Consell de la Ciutadania i ha destacat la tasca d’aquest òrgan. «El que realitzeu és una tasca molt important per garantir la qualitat del mitjà de comunicació públic valencià i per defensar els drets de la ciutadania» ha subratllat. A més, Alcón ha recordat el paper actiu de l’UJI i de la resta de les universitats públiques valencianes en la posada en marxa d’À Punt i s’ha mostrat disposada a seguir col·laborant amb la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació.

Tant la presidenta del Consell de la Ciutadania, Julia Sevilla, com el president del Consell Rector de la CVMC, Enrique Soriano, han destacat el paper de les universitats i la importància de presentar aquest primer informe del Consell de la Ciutadania, instrument de feedback necessari perquè els mitjans públics puguen complir amb els seus objectius de servei públic.