La FUE-UJI ha gestionat 914 estades en pràctiques en 2018

12/02/2019 | SCP

Cada any, noves empreses i entitats subscriuen acords de pràctiques amb la Fundació Universitat Jaume I-Empresa, per a acollir estudiantat de la Universitat Jaume I durant un període de temps i així oferir-los un primer contacte amb l'exercici d'una activitat professional.

La FUE-UJI gestiona el programa de pràctiques extracurriculars, que té com a principal objectiu permetre a l'estudiantat aplicar i complementar els coneixements adquirits en la seua formació acadèmica, a més d'afavorir l'adquisició de competències que el preparen per a l'exercici d'activitats professionals, facilitant la seua ocupabilitat i la seua capacitat d'emprenedoria.

Amb les dades de 2018 ja tancades, fins avui romanen vigents 2.233 convenis de cooperació educativa amb empreses que acullen estudiants en pràctiques extracurriculars. En el 2018, la FUE-UJI va signar un total de 212 nous convenis amb diferents entitats. Quant al total d'estades realitzades, l'any 2018 van ser 914 les estades d'universitaris i universitàries en pràctiques.

Els perfils més sol·licitats per les empreses corresponen a les titulacions de Grau en Finances i Comptabilitat, Grau en Administració d'Empreses, Grau en Publicitat i Relacions Públiques, Grau en Enginyeria Mecànica, Grau en Química, Grau en Periodisme, Grau en Enginyeria de Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes, Grau en Enginyeria Informàtica i Grau en Comunicació Audiovisual.

Els universitaris i universitàries que desitgen participar en el programa de pràctiques extracurriculars han de ser alumnat de grau o postgrau de la Universitat Jaume I i, en cas de ser de grau, diplomatura o llicenciatura, haver superat el 50% dels crèdits de la titulació.

www.fue.uji.es