Espaitec fomenta un estil de vida saludable entre les empreses innovadores de la Universitat Jaume I  Amb el taller de nutrició «Com menjar sa en el treball i no morir en l'intent» inicia el cicle d'activitats «Cuida’t», on la salut és protagonista

11/02/2019 | SCP

El Parc Científic, Tecnològic i Empresarial de la Universitat Jaume I ha llançat el cicle d'activitats Cuida’t Espaitec, un conjunt d'accions al voltant de la salut amb la cura de la ment i el cos com a protagonistes. L'objectiu d'aquesta iniciativa és cuidar la salut de les persones que formen l'ecosistema Espaitec, apostant per generar benestar personal i professional, i afavorint un clima laboral positiu on generar noves oportunitats de negoci i col·laboració empresarial.

En els tallers Cuida’t, la salut serà el nexe d'unió entre empreses, treballadors i àrees de coneixement. Es desenvoluparan activitats amb periodicitat mensual dirigides a millorar la qualitat de vida de tot el conjunt de persones que fan possible Espaitec. Les activitats a desenvolupar durant tot l'any inclouen: equips esportius que participen en diverses lligues promogudes pel servei d'esports de l'UJI, jornades de formació en intel·ligència emocional, tallers sobre consciència postural i jornades de nutrició per a millorar la salut i el rendiment personal i professional.

El taller Com menjar sa en el treball i no morir en l'intent serà la primera activitat d'aquesta línia d'accions. Impartit per Pilar Esquer el dijous 21 de febrer a les 17 hores en Espaitec 2, servirà per a conèixer l'acció real i immediata que tenen els aliments en les nostres capacitats i com potenciar-les per a aconseguir un alt rendiment. En finalitzar el taller els assistents hauran aprés a confeccionar un menú equilibrat per a tota la setmana preparant-lo en dues hores, hauran descobert quina relació guarda la nostra alimentació amb el funcionament del nostre cos i hauran aprés a analitzar la seua dieta descobrint els espais de millora de forma personalitzada.

Aquest curs de nutrició està obert a tot el teixit empresarial de Castelló, és gratuït per a les empreses Espaitec, i té un preu de 10 € per als membres de la comunitat universitària i de 20 € per a les persones sense cap vinculació a la Universitat Jaume I. L'aforament està limitat a 20 persones pel que és obligatòria la inscripció en www.espaitec.uji.es

Les accions emmarcades dins de Cuida’t Espaitec son finançades per la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana.