Publicacions de la Universitat Jaume I participa en la Fira Internacional del Llibre celebrada a Mèxic

12/12/2019 | SCP

Publicacions de la Universitat Jaume I ha participat en la Fira Internacional del Llibre (FIL) celebrada a Guadalajara (Mèxic) del 30 de novembre al 8 de desembre de 2019 amb els títols de la col·lecció Amèrica, les interuniversitàrias  Aldea Global i Sendes..

Les novetats editorials de l'UJI van estar presents en el pavelló de la Unió d'Editorials Universitàries Espanyoles (UNE) en el qual van estar representades 51 editorials associades.

En aquesta edició, s'ha visibilitzat la col·laboració entre les editorials universitàries espanyoles i llatinoamericanes i els acords signats recentment per l’UNE i l'Associació d'Editorials Universitàries d'Amèrica Llatina i El Carib (EULAC) per a l'intercanvi de les metadades dels llibres digitals i en paper de totes dues associacions, un dels objectius del conveni signat i una de les principals línies d'actuació que ambdues organitzacions s'han marcat per als pròxims dos anys.