L'estudiant de l'UJI Alondra Bivolaru ha sigut elegida com a millor esportista universitària per l'Associació de la Premsa Esportiva

03/12/2019 | SCP

L'estudiant del Grau en Medicina de la Universitat Jaume I de Castelló i integrant de l'equip d'handbol CADU Alondra Bivolaru ha sigut la jove elegida com a Millor Esportista Universitària 2019 per l'Associació de la Premsa Esportiva de Castelló, des que en 2003 s’incorporara aquesta categoria als guardons que lliura cada any.

Bivolaru ha estat guardonada pel seu extraordinari currículum esportiu. Des dels seus inicis, ha jugat en el Club Handbol Castelló aconseguint l'ascens a la divisió d'honor l'any 2017. A partir d'aqueix any, ha participat durant dues temporades en la màxima categoria nacional d'handbol, la Lliga Guerreras Iberdrola.

En l’àmbit universitari, ha aconseguit amb l’equip universitari dos tercers llocs en la lliga CADU i altres dos segons, a més d'un destacat cinqué lloc en el Campionat d'Espanya Universitari del curs passat. A més a més, forma part del Programa d’Esportistes d’Elit que desenvolupa l’UJI a través del Servei d’Esports i que enguany celebra el seu 20 aniversari.

L’esportista ha recollit el guardó en la XXIII Gala de l'Esport que s'ha celebrat a l'Hotel Luz, organitzada per l'Associació de la Premsa Esportiva de Castelló i la Diputació provincial de Castelló.