L’Escola d’Adults de Borriana incorporarà un projecte de l’UJI d’educació musical per a persones adultes

13/11/2019 | SCP

El Centre de Formació Permanent d’Adults (FPA) Historiador Viciana de Borriana s’ha adscrit al projecte «Educació musical per a persones adultes» (MEPA), coordinat per la professora de la Universitat Jaume I Ana M. Vernia. Aquest projecte pretén oferir un espai d’aprenentatge i formació musical a persones majors.

A la presentació del projecte a Borriana, el regidor d’educació d’aquest municipi, Joan Ramon Monferrer, ha declarat que «el Consistori veu moltes possibilitats de formació musical i aprenentatge per als adults del poble en el projecte MEPA, i per proporcionar-los alternatives formatives i augmentar les seues possibilitats de trobar feina».

En el seu torn, Ana M. Vernia, coordinadora del MEPA, ha agraït la disposició del director de l'Escola d'Adults a acollir el programa, el qual necessita espais ex professo per a l’aprenentatge musical dels adults, en les instal·lacions del centre, i també el suport al programa, tant de l’ajuntament com de la Caixa Rural. En aquest sentit, ha qualificat la població de la Plana Baixa com un «exemple i un model de col·laboració, cooperació i implicació social i educativa», com correspon a totes les institucions públiques i privades compromeses amb la societat i la ciutadania. Per acabar, ha manifestat que l’educació musical d’adults «ha trobat a Borriana el seu espai formatiu, educatiu i d’investigació».