La Universitat Jaume I i Mas Ingenieros signen un conveni per a impulsar accions dirigides a l’alumnat de l’ESTCE

28/10/2019 | SCP

•  conveni-mas-ingenieros Conveni_MAS_Ingenieros_19DLL01_in

FOTO: Damián Llorens

La rectora de la Universitat Jaume I, Eva Alcón, i el president de Mas Ingenieros, Antonio Mas, han signat un conveni de col·laboració anual que permetrà impulsar accions formatives i divulgatives en matèria d’anàlisi de dades dirigides a l’alumnat de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals (ESTCE). També han assistit a l’acte el vicerector de Planificació, Coordinació i Comunicació, Modesto Fabra; la directora de l’ESTCE, Amelia Simó; el catedràtic d'Anàlisi Matemàtica de l'UJI, Juan José Font, i el director d'Operacions de l’empresa, José Ignacio Santos.

Aquest conveni, el primer que se signa entre l’UJI i Mas Ingenieros, facilitarà la convocatòria de concursos d’idees i reptes entre l’alumnat, activitats divulgatives, jornades i la concessió de premis als millors treballs de final de grau (TFG).

La signatura d’aquest conveni, segons ha explicat Eva Alcón, suposa un pas més per a enfortir les relacions entre la Universitat Jaume I i el teixit productiu provincial amb l’objectiu de contribuir a la millora de l’entorn socioeconòmic. En aquest sentit, la rectora ha afirmat que «aquesta col·laboració entre l’UJI i Mas Ingenieros ens permetrà promoure activitats que reconeguen i premien la innovació de l’estudiantat de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals». A més, Eva Alcón ha assenyalat que «aquest tipus d’accions conjuntes entre l’UJI i el teixit productiu són clau per a afavorir un major desenvolupament socioeconòmic del nostre entorn i per a reconèixer el treball i el talent del nostre estudiantat».

Aquest marc de col·laboració permetrà que la Jaume I i Mas Ingenieros promoguen la innovació en l'automatització industrial i l’anàlisi de dades. Segons ha explicat el president de Mas Ingenieros, Antonio Mas, «els sistemes que utilitzem, el conjunt de maquinari i programari, fan que les màquines funcionen de manera automàtica i convertisquen les dades que generen en informació útil per a la presa de decisions». Així mateix, Mas ha assenyalat que aquest acord representa «un pas molt important en el progrés i desenvolupament com a empresa que ens permetrà, apropant-nos a l'entorn universitari, transmetre i rebre experiència i coneixement i captar talent que impulse el desenvolupament de la nostra empresa».

Fotografies