L’Oficina de Cooperació al Desenvolupament i Solidaritat lliura al voltant de 60 quilos de productes al Banc d’Aliments de Castelló

23/10/2019 | SCP

L’Oficina de Cooperació al Desenvolupament i Solidaritat en col·laboració amb el Consell de l’Estudiantat de la Universitat Jaume I de Castelló ha lliurat al Banc d’Aliments de Castelló al voltant de 60 quilos de productes donats per la comunitat universitària en la campanya de recollida iniciada durant la Setmana de Benvinguda.

La campanya ha recollit aliments com ara arròs, llegums, galetes, oli, llet i dolços nadalencs. A les persones que han participat en la campanya se’ls ha oferit un producte de comerç just (xocolatines, galetes o barretes de cereals) per tal de promocionar també aquest tipus de productes.

L’Oficina de Cooperació al Desenvolupament i Solidaritat vol agrair la solidaritat de tots els membres de la comunitat universitària que han participat.