La Universitat Jaume I dóna la benvinguda a l’estudiantat internacional de postgrau

01/10/2019 | SCP

• Benvinguda per a l'estudiantat estranger de postgrau (01/10/2019) benvinguda-estudiant-estranger Estudiantat_Estranger_Postgrau_19DLL53_in

FOTO: Damián Llorens

La Universitat Jaume I ha donat avui la benvinguda a l’estudiantat internacional que cursa enguany els seus estudis de postgrau a l’UJI. L’acte de benvinguda ha comptat amb la presència de la vicerectora adjunta de mobilitat acadèmica i pràctiques internacionals, Eva Camacho; i el vicerector adjunt d’estudis i docència, Joaquín Beltrán.

Ambdos han donat la benvinguda als estudiants i els han desitjat una bona estada al temps que els han animat  a integrar-se en la comunitat universitària. També els han oferit informació pràctica sobre els estudis a la universitat pública de Castelló, els grups d’investigació existents, les instal·lacions, els serveis al seu abast i sobre els dubtes freqüents entre l’estudiantat. Per a finalitzar la jornada han realitzat una visita guiada per les principals instal·lacions del campus.

Fotografies