Espaitec incorpora una nova empresa a l’UJI, Trebol Tree, especialitzada en màrqueting digital per al sector gastronòmic

21/01/2019 | SCP

Planifiquen el disseny i la gestió integral de tota la imatge pública de restaurants i hotels.

Castelló és una ciutat xicoteta amb un gran potencial gastronòmic que, no obstant això, no es coneix en l’àmbit local ni nacional. Amb l'objectiu de canviar aquesta situació naix Trebol Tree, una agència de màrqueting digital especialitzada en el sector gastronòmic en l’àmbit nacional. Planifiquen el disseny i la gestió integral de tota la imatge pública de restaurants i hotels, des de la creació del contingut gràfic fins a la implementació d'estratègies comercials completes, passant per recorreguts virtuals, disseny gràfic i disseny web, entre altres serveis.

Darrere d'aquesta iniciativa empresarial es troben tres joves de Castelló: Manuel Beltrán, diplomat en Ciències Empresarials per la Universitat Jaume I, és el responsable de l'àrea comercial. David García, tècnic en imatge, és el director creatiu del projecte; i Raúl Palacios, graduat en Arquitectura, s'encarrega de la direcció d'operacions. La seua vinculació a Espaitec respon a la necessitat de formar part d'un ecosistema d'emprenedors on nodrir-se d'altres companys i compartir experiències.

Trebol Tree complirà el seu primer any d'activitat al febrer. Amb molt d'esforç i treball en equip, l'empresa ha aconseguit en aquest temps una representació molt gran a Castelló, amb la majoria de clients de la província. No obstant això, en la seua aposta pel creixement constant, la companyia té també representació a Barcelona i Madrid, on compta ja amb una cartera de clients i espera obrir oficina a curt termini. La seua idea actual és establir una seu de treball a Castelló des d'on es realitzen totes les gestions i es dirigisca, des d'Espaitec, un gran equip de professionals.

En aquest sentit, consideren que els programes de pràctiques i els seminaris que poden impartir a la Universitat Jaume I són la millor forma per a explicar a les noves generacions tota la seua història, els passos que han fet per a aconseguir el seu somni i fer-los partícips de la seua evolució. La Universitat de Castelló és l'espai idoni per a continuar creixent gràcies a la incorporació de nou talent a l'equip.

Vídeo de presentació de l'empresa: https://youtu.be/bao-wcswzs8

Pàgina web: https://treboltree.es/