Alumnat d’Arquitectura Tècnica visita Cevisama en una activitat de l’Aula de Ceràmica ASCER de l’UJI

05/02/2019 | SCP

Una vintena d'alumnes del Grau d'Arquitectura Tècnica ha visitat les instal·lacions de la Fira Cevisama en la seua edició de 2019, com a part de les activitats previstes a l'Aula de Ceràmica ASCER de la Universitat Jaume I.

L'estudiantat de primer i segon curs ha recorregut la fira durant més de tres hores amb l'objectiu de conèixer les principals novetats que presenten els fabricants del sector del taulell i les noves tècniques de col·locació de ceràmica, segons ha explicat Ángel Pitarch, director de l'Aula de Ceràmica ASCER de la universitat pública de Castelló.

«Aquest any en particular –comenta Pitarch- hem observat que existeix un auge en la fabricació de rajoles de gran format, ja que la seua producció ha augmentat considerablement respecte a l'any anterior. També hi ha novetats quant a tècniques de fabricació i aplicació de la ceràmica per a usos exteriors que criden bastant la nostra atenció. Els estudiants realitzen aquesta visita amb molt d'interès», conclou.

Aquesta visita se suma a altres activitats que es desenvolupen dins de l'Aula de Ceràmica ASCER, com la visita a la Fira Internacional de Porcelanosa, realitzada fa uns dies a Vila-real, o un cicle de conferències per a estudiants sobre l'ús i aplicació de materials ceràmics en diferents superfícies que es realitzarà a partir de la setmana vinent a l'UJI.

L'Aula de Ceràmica ASCER, finançada per l'Associació Espanyola de Fabricants de Taulells i Paviments Ceràmics (ASCER), té com a objectiu crear un entorn que facilite la trobada entre la capacitat de la indústria ceràmica i els coneixements tècnics dels professionals implicats en la seua col·locació.

Més informació: http://www.aulaceramica.uji.es