Prop de dos-cents estudiants de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques de l’UJI participen en els actes de graduació

18/12/2018 | SCP

•  graduacions-fcje Graduacio_FCJE_18DLL387_in

FOTO: DAMIÁN LLORENS

Un total de 190 estudiants de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques (FCJE) que han finalitzat els estudis durant el curs 2016-2017 han participat aquesta vesprada al Paranimf en els actes de graduació, en els quals se’ls ha fet entrega d’una beca. Els actes han estat presidits per la rectora de l’UJI, Eva Alcón, acompanyada pel degà de la FCJE, José Luis Blasco, i tots els vicedegans i vicedeganes d’aquest centre, així com la secretaria.

En primer lloc, s’ha celebrat la graduació de l’àmbit jurídic, que ha comptat amb l’assistència de 88 estudiants dels graus en Criminologia i Seguretat; Gestió i Administració Pública; Dret, i Relacions Laborals i Recursos Humans; amb l’advocada i professora del Departament de Dret Públic, Maria Idoya Olloquiegui, com a padrina.

La graduada en Gestió i Administració Pública Claudia Madalina ha sigut l’encarregada de parlar en nom de l’estudiantat. Madalina, qui ha començat la seua intervenció amb paraules del poema «Educar» de Gabriel Celaya, ha destacat l’aprenentatge al llarg d’aquests anys i el treball en equip, així com el suport del professorat, per tal de «posar-lo en pràctica d’ara endavant i enfortir el nostre coneixement».

A continuació, ha tingut lloc la graduació de l’àmbit econòmic, a la qual han assistit 102 estudiants dels graus en Administració d’Empreses; Finances i Comptabilitat; Economia i Turisme; i dels màsters en Economia; Gestió Financera i Comptabilitat Avançada; Màrqueting i Investigació de Mercats, i Sostenibilitat i Responsabilitat Social Corporativa; amb l’alcaldessa de la ciutat de Castelló i professora del Departament de Finances i Comptabilitat de l’UJI, Amparo Marco, com a padrina.

Els graduats en Turisme Noelia Tevar García i Pablo Salado Berges, han subratllat la importància del suport entre els companys i les companyes de classe perquè «és ara quan valores la senzillesa de poder veure’s cada dia, i tornaríem enrere per a poder valorar-lo encara més». Han agraït la plena dedicació del professorat I de les seues famílies i han recordat el catedràtic Diego López Olivares «amb el qual van aprendre no sols de la seua matèria, sinó també de la seua bona personalitat» i han finalitzat assegurant que «el millor està per arribar; tant de bo el camí estiga ple de coses positives i puguem ser sempre nosaltres mateixos».

En els seus discursos, la rectora ha felicitat els nous graduats i graduades i les seues famílies perquè «el mèrit d’aquest èxit és també vostre», així com el professorat pel «seu compromís amb la formació de les generacions futures». Eva Alcón ha recordat l’estudiantat que ja s’han guanyat un títol que «acredita, a més d’uns coneixements i capacitats professionals, uns valors de treball i superació molt importants i què serà un patrimoni intel·lectual que us acompanyarà sempre». Per últim, la màxima autoritat acadèmica els ha demanat que com a professionals pensen també en l’UJI «com el lloc preferent on portar a terme tasques d’investigació, desenvolupament i innovació, perquè la Universitat estarà al vostre costat per a treballar braç a braç en la generació de noves idees i nou coneixement».

Els actes de graduació estan organitzats pel Programa AlumniSAUJI, en col·laboració amb el Servei de Comunicació de la Universitat Jaume I. Aquests actes, on a més de l’estudiantat i una representació del món acadèmic també estan presents les famílies dels recents graduats i graduades, pretenen reconèixer l’esforç de l’estudiantat que ha finalitzat la seua formació i donar-los l’enhorabona.

Més informació: www.alumnisauji.uji.es

Fotografies