El 86,91% dels examinats a l’UJI en la convocatòria extraordinària de les PAU supera les proves

12/07/2018 | SCP

El 86,91% de l’estudiantat que s'ha presentat a la convocatòria extraordinària de les proves d’accés a la universitat (PAU) celebrades del 3 al 5 de juliol en la Universitat Jaume I de Castelló ha obtingut el resultat d'apte.

Dels 359 alumnes de batxillerat que s'han presentat a les proves en la fase obligatòria, 312 han aprovat en aquesta convocatòria. El percentatge d'aprovats és menor respecte a la mateixa convocatòria de juliol de l’any passat, en la qual va aprovar el 87,89% dels presentats.

Pel que fa a les notes, la mitjana en aquesta ocasió ha sigut de 5,13, lleugerament inferior a la de l’any passat (5,26).

L’estudiantat aprovat en les PAU coneixerà els resultats de la preinscripció via web el pròxim divendres 13 de juliol. Els resultats es publicaran en premsa el dissabte 14.