Benlloc estrena emissora de ràdio local

18/06/2018 | SCP

La ràdio de Benlloc (Vives 21 Ràdio) inicia demà dijous 14 de juny de 2018 les seues emissions diàries amb una programació que tindrà un caràcter cultural, educatiu i informatiu. La nova ràdio està vinculada a les emissions de Vox UJI ràdio, emissora de la Universitat Jaume I de Castelló, que serà repetida fins que hi haja programació estable pròpia, per a donar continuïtat a l’emissió. Es pot sintonitzar a través del dial 97.8 FM.

La informació de la cadena serà sempre en valencià, i a través d'aquesta la corporació municipal informarà de les seues activitats i notícies d’interès per als veïns i veïnes. De la mateixa forma ho poden fer les associacions i col·lectius municipals que ho desitgen. A més a més, l’emissora servirà com a via de comunicació entre les persones de Benlloc i la zona de la Plana de l’Arc.

De moment, els estudis estan al primer pis de l’Ajuntament, on es realitzarà l’informatiu i un magazín que inclourà tots els temes d’interès per al municipi. Amb tot això, s’iniciaran accions formatives per a totes les persones interessades a formar part de la nova ràdio local. També està previst que aviat s’afegisquen al projecte Vilafranca o Traiguera, entre altres.

El projecte compta amb la col·laboració de la Direcció General de Política Lingüística, la Universitat Jaume I de Castelló i l’Associació Comunicació i Territori Lluís Vives, que és la coordinadora del projecte.

Més informació en la web www.vives21.cat i també en el perfil de l’Ajuntament de Benlloc a Facebook i iVoox.