La Universitat Jaume I i l’Ajuntament de Castelló creen la primera Escola per a Emprendre

12/06/2018 | SCP

L'Ajuntament de Castelló, a través del Servei d’Emprenedoria de l'ADL CastellóCREA, i la Universitat Jaume I (UJI), mitjançant la Càtedra INCREA, han sumat esforços per a crear la primera edició de l'Escola per a Emprendre, un curs gratuït compost per 12 sessions intensives en el qual les persones participants aprendran a planificar el seu projecte empresarial i rebran una formació adequada que els permeta potenciar i polir la seua idea de negoci.

El taller, que comença divendres 15 de juny i finalitza el 31 de juliol, tindrà lloc en el local de la Càtedra INCREA, situat en l'Àgora de l’UJI. Les persones interessades poden inscriure's en el curs a través del següent enllaç ja que són les places són limitades.

L'alumnat no solament tindrà l'oportunitat de relacionar-se amb altres persones amb la mateixa motivació, sinó que podrà presentar el seu projecte en públic i obtindrà el títol oficial de l’UJI de Competències Emprenedores que acredita tots els coneixements assimilats durant el curs.

També adquirirà competències transversals com la gestió de l'estrès o el lideratge positiu i aprendrà tècniques d'innovació que li permetan desenvolupar la seua idea mitjançant l'ús del procés de disseny (design thinking) o validar totes les hipòtesis inicials que giren entorn de la idea proposada a través de l'experimentació (metodologia Lligen startup).

El taller està dividit en dos blocs temàtics. El primer, del 15 de juny al 17 de juliol, incidirà en l'anàlisi de la viabilitat, oportunitat i factibilitat del projecte empresarial i té una durada de 80 hores, 35 de les quals hauran de ser mínim presencial.

El segon apartat, del 19 al 31 de juliol, abordarà el desenvolupament de les habilitats personals. Amb una durada de 20 hores, l'alumnat haurà de cursar com a mínim 8 de forma presencial.