La rectora de l’UJI, Eva Alcón, assisteix al 50 aniversari de la Universitat Politècnica de València

13/06/2018 | SCP

La rectora de la Universitat Jaume I, Eva Alcón, ha assistit a l'acte de commemoració del 50 aniversari de la Universitat Politècnica de València que s'ha celebrat dimarts 12 de juny de 2018 al Paranimf de la institució acadèmica i en el qual també han estat presents el rector de la UPV, Francisco Mora; el president de la Generalitat, Ximo Puig, el president de les Corts, Enric Morera, així com anteriors rectors de la Politècnica i altres autoritats.

En l'acte s'han destacat algunes de les xifres que la Universitat Politècnica de València ha aconseguit en aquest mig segle d'història, com els més de 125.000 estudiants titulats o els 700.000 metres quadrats d'infraestructures i equipament universitari que té actualment. Així mateix, s'ha fet un reconeixement a tots els treballadors i treballadores que han format part de la UPV des dels seus inicis i als rectors que han dirigit la institució acadèmica, i també s'ha concedit la medalla de la Universitat Politècnica de València als alcaldes d'Alcoi i València i a l'alcaldessa de Gandia, ciutats on la UPV té seu.