AlumniSAUJI prepara per a les proves de Cambridge del PET i FCE

12/03/2018 | SCP

AlumniSAUJI ofereix este semestre cursos intensius preparatoris d’anglès de nivell B1 i B2, els nivells més demandats per a accedir al mercat laboral tant públic com privat. L’objectiu dels cursos és l’adquisició dels coneixements i la familiarització amb el tipus de proves corresponents al PET (Preliminary English Test) o el FCE (First Certificate in English) que convoca Cambridge English Language Assessment en juny.

Els cursos començaran a principis d’abril i tenen una durada de 40 hores impartides en horari de vesprada. Com a complement, l’alumnat d’aquests cursos pot assistir també als grups de conversa Meeting Talk o al Writing Consulting per millorar la producció escrita.

Tanca l’oferta d’idiomes per al segon semestre el curs virtual de català de preparació al nivell suficiència C1, que es correspon amb el nivell mitjà de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià (JQCV).

Els cursos estan oberts al públic en general i les inscripcions estaran actives fins els proper 3 d’abril.

El Programa AlumniSAUJI està obert a tota la societat, ja siga algun dels més de 45.000 antics alumnes de la Universitat Jaume I com d’ aquelles persones sense estudis universitaris o que són exalumnes d’altres universitats però que volen mantenir una relació de proximitat amb l’UJI. Formar part d’AlumniSAUJI permet participar de la vida universitària i gaudir de nombrosos avantatges en ocupació i millora laboral, formació, instal·lacions i activitats d’oci.

Més informació: www.alumnisauji.uji.es