Prop de 1.000 alumnes de secundària visiten l’UJI el primer dia de Portes Obertes

09/02/2018 | SCP

•  portes-obertes Portes_Obertes_18DLL109_in

FOTO: Damián Llorens

La Unitat de Suport Educatiu de la Universitat Jaume I ha celebrat el 7 de febrer el primer dia de les XXVII Jornades de Portes Obertes, que ha comptat amb l'assistència de 965 estudiants de secundària. En les jornades, l’alumnat ha tingut l’oportunitat de conèixer de primera mà les instal·lacions i els serveis de la Universitat, així com l’oferta de graus que s'hi imparteixen.

Les xarrades sobre els graus que han tingut més assistència han sigut Psicologia, Infermeria, Dret i Criminologia i Seguretat. Per centres, els graus que han despertat un major interès a la Facultat de Ciències Humanes i Socials han sigut Mestre d'Infantil i Primària, Publicitat i Relacions Públiques, Comunicació Audiovisual i Periodisme; a la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques han sigut Dret, Criminologia i Seguretat, Economia, Finances i Comptabilitat i Administració d'Empreses; en Ciències de la Salut han tingut més assistència Psicologia i Infermeria; i a l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals: Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes, Disseny i Desenvolupament de Videojocs i Química.

En aquesta edició de les jornades, que també es realitzaran el 13 i 20 de febrer, està prevista la participació de més de 3.900 alumnes de secundària de 56 centres educatius de les províncies de Castelló i València.