L’UJI inaugura un nou espai per al Servei de Llengües i Terminologia i el Centre d’Autoaprenentatge de Llengües

31/10/2017 | SCP

•  espai-CAL-SLT Inauguracio_CAL_17DLL33_in

FOTO: Damián LLorens

La Universitat Jaume I ha inaugurat les noves instal·lacions del Servei de Llengües i Terminologia (SLT) i el Centre d’Autoaprenentatge de Llengües (CAL), ubicats fins al moment als edificis de Rectorat i Biblioteca, respectivament, i que, a partir d’ara, es troben a l’edifici TI de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals.

L’acte d’inauguració ha sigut a càrrec de la vicerectora d’Internacionalització, Cooperació i Multilingüisme, Inmaculada Fortanet, i la directora acadèmica de Multilingüisme, Noelia Ruiz. La vicerectora ha destacat que «amb aquest nou espai es busca que tant l’SLT com el CAL tinguen un accés més obert, fàcil i atractiu per a la comunitat universitària». A més, ha avançat que en els pròxims mesos està previst que es pose en marxa el CAL virtual perquè es puga accedir als materials en línia.

Per la seua part, la directora acadèmica de Multilingüisme ha explicat que aquestes noves instal·lacions conjuntes inclouen l’espai de treball del CAL, que també compta amb una sala per a grups de conversa i cursos de formació, i la part d’assessorament i promoció de l’SLT, que disposa també d’una sala de reunions per al servei i una aula de formació, a més de la zona de despatxos dels membres del servei i assessors.

Per a concloure l’acte, s’ha realitzat una lectura de poemes en diverses llengües per part d’estudiantat estranger, traduïts també al català i espanyol.

Fotografies

www.cal.uji.es