La millora laboral centra les pròximes activitats d’AlumniSAUJI per al mes d’octubre

11/10/2017 | SCP

El programa AlumniSAUJI ha organitzat una sèrie d’activitats per al mes d’octubre que es centren en aspectes com el currículum, la nòmina i les presentacions orals en anglès, amb l’objectiu de promoure la millora laboral dels assistents a aquests cursos.

El primer dels tallers serà «Jo sí que valc: així és el CV perfecte», que tindrà lloc el 20 d’octubre a les 17 hores. A més de les nocions per a l’elaboració d’un currículum adequat a les fortaleses de cada alumne, també es donaran les pautes per a adaptar-lo segons el país. Aquest taller es complementa amb un segon de temàtica similar el 27 d’octubre a les 17 hores. En aquest cas es traslladarà els coneixements adquirits sobre currículum a la xarxa social de tipus professional per excel·lència, LinkedIn.

«Components d’una nomina, tipus de contractació i clima de treball» arriba de la mà de l’Espai Jurídic d’Estudis Laborals de l’UJI i, a l’igual que les dos anteriors, es tracta d’una activitat gratuïta. Amb aquesta jornada, que tindrà lloc el 25 d’octubre a les 18:30 hores, es pretén explicar com s’articula una nòmina, els diferents tipus de contracte actuals i donar algunes nocions sobre  drets laborals.

Per últim, «Spoken English in Academic and Professional Contexts» és un taller que en 5 sessions, del 4 de novembre al 2 de desembre, ajuda a perfeccionar les habilitats orals en anglès en tant contexts acadèmics com professionals, des de la defensa d’un projecte fi de grau o màster fins a una exposició davant un client.

El Programa AlumniSAUJI està obert a tota la societat, ja siga algun dels més de 45.000 antics alumnes de la Universitat Jaume I, com a aquelles persones sense estudis universitaris o que són exalumnes d’altres universitats però que volen mantenir una relació de proximitat amb l’UJI. Formar part d’AlumniSAUJI permet participar de la vida universitària i gaudir de nombrosos avantatges en ocupació i millora laboral, formació, instal·lacions i activitats d’oci.

Més informació: www.alumnisauji.uji.es