La Universitat Jaume I ofereix places vacants en 12 de les seues titulacions

28/07/2017 | SCP

La Universitat Jaume I de Castelló obrirà del 5 al 7 de setembre de 2017 el termini per a sol·licitar alguna de les places vacants en primer curs per a 12 dels graus oficials que ofereix la universitat pública de Castelló en el curs 2017/2018, després de finalitzar el procés de convocatòria única de preinscripció i matrícula de juliol.

A l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals es podrà optar a les places vacants dels graus d'Arquitectura Tècnica; Enginyeria Agroalimentària i del Medi Rural; Enginyeria Elèctrica; Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes; Enginyeria en Tecnologies Industrials; Enginyeria Química, i Química.

A la Facultat de Ciències Humanes i Socials hi ha vacants en els graus d'Humanitats: Estudis Interculturals, i Història i Patrimoni. Quant a la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques, han quedat vacants en els graus en Finances i Comptabilitat, en Gestió i Administració Pública i en Turisme.

Les persones interessades han de presentar una sol·licitud telemàtica, del 5 al 7 de setembre, amb la documentació acreditativa del compliment dels requisits d'accés en l'adreça: http://www.uji.es/. Els criteris d'aplicació de plaça seran els mateixos que els de preinscripció (convocatòria i nota). El dia 12 de setembre es publicarà en la pàgina web de l’UJI la relació d’estudiantat admès i exclòs. Els admesos es matricularan els dies 13 i 14 de setembre.