L'UJI i el Col·legi d'Enginyers Tècnics Agrícoles col·laboraran per a promoure la docència i la investigació en la branca agroalimentària

19/06/2017 | SCP

•  conveni-coitacv Conveni_COITAVC_17DLL27_in

FOTOS: Damián Llorens

La Universitat Jaume I ha signat un conveni de col·laboració amb el Col·legi Oficial d'Enginyers Tècnics Agrícoles i Graduats de València i Castelló (COITAVC). A l'acte han assistit el rector de l'UJI, Vicent Climent; el vicerector d'Economia i PAS, Miguel Ángel Moliner; el director de l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals, Ximo Gual, i la presidenta del COITAVC, Regina Monsalve.

Les dues entitats han decidit formalitzar aquest conveni amb l'objectiu de promoure la docència, la investigació, el desenvolupament i la innovació en l'àmbit de l'enginyeria de la branca agroalimentària.

Amb aquest fi, el Col·legi d'Enginyers Tècnics Agrícoles col·laborarà en diversos actes anuals organitzats per la Universitat Jaume I com ara els actes oficials de graduació de l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals (ESTCE), la convocatòria dels premis COITAVC a millor treball final de grau, les olimpíades acadèmiques, i jornades formatives i divulgatives en l'àmbit agroalimentari. La durada d'aquest acord és d'un any prorrogable tàcitament.

Regina Monsalve ha explicat la intenció del COITACV de reprendre les relacions amb l'UJI, oferir una formació continua i gratuïta als alumnes d'Enginyeria Agroalimentària i del Medi Rural de la universitat i convertir-se en un enllaç entre el món acadèmic i la realitat de la indústria.

Per la seua banda, Vicent Climent ha mostrat la seua satisfacció per la signatura d'aquest conveni, que donarà visibilitat al col·legi professional entre l'alumnat. El rector ha destacat l'objectiu de l'UJI d'anar de la mà dels col·legis «per a millorar la professionalitat dels nostres egressats».