FOBESA obri el termini per a sol·licitar beques per a estudiantat de l’UJI resident a Benicàssim El propòsit de la iniciativa és col·laborar amb la formació universitària amb els joves de Benicàssim

13/09/2016 | SCP

L'empresa FOBESA obrirà del 12 al 30 de setembre de 2016 el termini de sol·licitud de les beques FOBESA que tenen com a objectiu ajudar amb el pagament de la matrícula universitària a estudiants de Grau de la Universitat Jaume I residents a Benicàssim. Aquestes beques es llancen gràcies a la col·laboració amb el Vicerectorat d'Estudis, Ocupació i Innovació Educativa i la Fundació General de la Universitat Jaume I. Tant la convocatòria, com l'imprès de sol·licitud de la beca i informació addicional es troben ja disponibles a la web de FOBESA i a la web de la UJI.

Les beques FOBESA, amb una durada inicial d'un any, estan dotades amb un pressupost de 22.000 euros per al curs acadèmic 2016-2017. La iniciativa, desenvolupada per l'empresa benicassuda i l’UJI amb el suport de l'Ajuntament de Benicàssim, busca recolzar a universitaris de Benicàssim que per la seua situació econòmica puguen tenir dificultats per a fer front a les taxes universitàries vigents, afavorint la formació de l’estudiantat en la universitat pública de Castelló.

La convocatòria contempla que la quantia de la beca adjudicada es destine a cobrir total o parcialment l'import de la matrícula amb un màxim d'1.000 euros per estudiant. En total, es tractaria de 10 beques per al estudiantat que es matricula per primera en vegada en un curs de Grau de l’UJI i la resta per a persones matriculades en segon curs i posteriors.

Criteris acadèmics i econòmics

Per a l'adjudicació de la beca FOBESA, cada cas particular serà analitzat per la comissió avaluadora, tenint en compte criteris econòmics i acadèmics, que baremaran al 50% sobre la puntuació màxima final.

Les persones aspirants han de reunir una sèrie de requisits per a poder optar a la beca com estar empadronats a Benicàssim des d'almenys un any, no estar en possessió de cap altra titulació universitària de grau, màster, o equivalents i, per a l'alumnat de segon any d'ara endavant, haver superat el 80% dels crèdits matriculats en el curs 2015-2016.

FOBESA és una empresa especialitzada en la gestió integral de serveis relacionats amb el medi ambient com ara tractament de residus sòlids urbans (RSU), construcció i conducció d'ecoparcs, neteja de via pública i de platges i jardineria. Amb presència en diverses províncies, atén diàriament a més de 800.000 ciutadans, contribuint amb açò a la millora de les ciutats gràcies a una ferma aposta per la qualitat, innovació, tecnologia i la conscienciació per un entorn sostenible.

En l'actualitat, compta amb un equip humà altament qualificat i especialitzat que conjumina esforços per a adaptar els serveis a les necessitats de cadascuna de les poblacions on FOBESA està present.