Els grups ORIGAMI i IMK de l'UJI han sigut guardonats en tres congressos

09/07/2021 | SCP

El grup d'innovació educativa ORIGAMI i el Grup d'Investigació en Màrqueting (IMK) del Departament d'Administració d'Empreses i Màrqueting de la Universitat Jaume I de Castelló han sigut guardonats amb dos premis a la millor comunicació en congressos de docència i investigació i han quedat finalistes en un altre.

En el VII Congrés Internacional d'Innovació Aplicada (IMAT 2021), dedicat enguany a les «Organitzacions intel·ligents i sostenibles», el grup d'innovació educativa ORIGAMI ha sigut premiada com a millor comunicació la ponència «El job crafting com metodologia per a l'aprenentatge cooperatiu», presentada per Marta Estrada, Diego Monferrer, Miguel Ángel Moliner, Alma Rodríguez i Beatriz Irún.

El Congrés ACIEK 2021-Innovació, gestió i governança per al creixement sostenible ha guardonat la ponència presentada per Diego Monferrer, Miguel Ángel Moliner, Marta Estrada i Beatriz Irún sota el títol «Network market and entrepreneurial orientations as facilitators of international competitiveness in born globals. The mediating role of ambidextrous dynamic capabilities».

Finalment, en el Congrés ACEDE 2021, organitzat per l'Associació Científica d'Economia i Direcció de l'Empresa, el treball «L'engagement i la lleialtat del client en el sector bancari minorista» de Miguel Ángel Moliner, Diego Monferrer i Marta Estrada ha quedat finalista en la secció de màrqueting.

El grup d'innovació educativa ORIGAMI, creat en 2015 i coordinat per la professora Marta Estrada, té com a principal propòsit que l'estudiantat entrene la intel·ligència emocional juntament amb les competències tècniques en les assignatures de màrqueting i empresa.

El grup d'investigació IMK, constituït en 2001 i coordinat pel catedràtic Miguel Ángel Moliner, ha desenvolupat una intensa labor d'investigació acadèmica i de transferència a empreses i institucions. Les seues principals línies de treball se centren en el sector turístic, el sector bancari i el sector ceràmic.