La Càtedra Reciplasa de Gestió de Residus Urbans de l'UJI lliura els premis «Què fem amb el fem?» 2021

03/09/2021 | SCP

La Càtedra UJI-Reciplasa de Gestió de Residus Sòlids Urbans en col·laboració amb el Seminari d'Educació Ambiental de Castelló han lliurat un any més els guardons del concurs escolar «Què fem amb el fem?», que premia els millors projectes d'educació mediambiental des de l'educació infantil fins a l'educació especial passant per primària i secundària.

L’acte ha comptat amb la participació del vicerector d’Investigació i Transferència, Jesús Lancis; el catedràtic Félix Hernández, director de la Càtedra; Ignasi García, president de Reciplasa; M. Josep Safont, alcaldessa de Borriana; Francesc Mezquita, regidor d’Educació de l’Ajuntament de Castelló, i Fernando Albarrán, director tècnic de Reciplasa.

En aquesta edició s’han premiat quatre projectes i s’ha atorgat un esment especial. Els guardonats han sigut el projecte «Reciclamos para jugar y aprender» del Centre d’Educació Especial Penyeta Roja de Castelló coordinat per la professora Marta Martínez Martínez en la categoria d’Educació Especial; i el projecte «Estem a temps» del grup de 4 anys del CEIP Bisbe Climent de Castelló de la Plana, coordinat per la professora María Jesús Salinas García amb l’estudiant en pràctiques Paula Agramunt Llorens en la secció d’Educació Infantil.

També han resultat premiats el projecte «Les Notícies de 5é» del grup de cinquè del CEIP Pintor Castell de Castelló de la Plana coordinat per Lorena Ruiz Catalán amb l’estudiant en pràctiques Alba Badenes Sanchis en la categoria d’Educació Primària; i el projecte «El fem, el desfem!» del grup de teatre de l’IES Jaume I de Borriana coordinat per la professora Mar Garí Palau en la categoria d’Educació Secundària.

A més a més, s’ha decidit atorgar una menció especial al millor exemple pràctic d’ús de residus urbans en horts escolars al projecte «Transformem el fem» de l’IES Serra d’Irta d’Alcalà de Xivert coordinat per la professora Elena Raimínguez Valero.

Fotografies