Gener

Gener
Recurs d'imatge un-pais-d-histories index

Un país d'històries

Una recopilació d’una cinquantena de contes, producte de vint anys de treball i experimentació en la formació de personal docent i estudiantat universitari.

Recurs d'imatge projecte-eolo-itc index

Energia eòlica

Hi participa juntament a les empreses Siemens-Games i Clam Desarrollo i el Centre Tecnològic del Plàstic (AIMPLAS).

Recurs d'imatge h2020-ethna index

ETHNA System: sistema de governança ètica

L'objectiu és desenvolupar i implementar un sistema de governança ètica per a promoure bones pràctiques en recerca i innovació responsables.

Recurs d'imatge h2020-h-work index

H-WORK: salut integral dels treballadors

L'objectiu és dissenyar, implementar i validar kits d'eines eficaces d'avaluació i intervenció per a promoure eficaçment la salut mental en Pimes i empreses públiques.

Recurs d'imatge reunio-UncorrelaTEd index

Reunió UncorrelaTEd

L’objectiu és aconseguir dispositius termoelèctrics capaços de convertir directament calor en electricitat.

Recurs d'imatge projecte-KATCH-e index

Projecte KATCH_e

El MOOC promou el desenvolupament de productes i serveis com a part del Curs d'Economia Circular i Sostenibilitat.

Recurs d'imatge h2020-uncorrelaTEd index

UncorrelaTEd: materials termoelèctrics

El principal propòsit és aconseguir materials termoelèctrics que augmenten notablement l’aprofitament del calor residual de vehicles, entorns industrials i, inclòs, el cos humà, com a electricitat.

Recurs d'imatge tesis-geotec index

Tesi tecnologies geoespacials per a trastorns mentals

Ignacio Miralles Tena, doctorand del grup d'investigació Geotec de la Universitat Jaume I, va defensar al desembre la seua tesi doctoral sota el títol «Analysis and development of a platform for generating context-aware apps for mental health», finançada des de 2015 per una beca FPU del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport.

Recurs d'imatge programari-cirurgia-ovari index

Predir cirurgia càncer d'ovari avançat

S'ha posat en marxa un estudi multicèntric internacional perquè l'aplicació puga ser utilitzada universalment en un futur pròxim

Recurs d'imatge ChemPlusChem index

Fotoluminescència

La revista ChemPlusChem destaca un article sobre fotoluminescència de l’UJI entre els més citats en 2016

Recurs d'imatge h2020-peroxis index

PEROXIS: sistema d’imatges mèdiques

Es desenvoluparà un nou sistema d’imatges mèdiques que servirà per a afavorir el diagnòstic durant la intervenció i el tractament de diverses malalties.

Recurs d'imatge despoblacio-penyagolosa-nord index

Desenvolupament econòmic de la Mancomunitat de Penyagolosa-Pobles del Nord

El despoblament és un problema molt important que afecta al 80% del territori de Castelló.

Recurs d'imatge urbanisme_social index

Model sostenible per a regenerar zones urbanes amb perspectiva social

L'estudi liderat per les professores Raquel Agost i María José Ruá incorpora la visió dels serveis socials en el diagnòstic de la vulnerabilitat a les ciutats

Vocabulari científic: mastitis

Alba Cebrián, doctoranda en Infermeria de la Universitat Jaume I, descriu el concepte de «mastitis».