Juliol

Juliol
Recurs d'imatge investigacio-canviclimatic index

Canvi climàtic

Els vicerector d’Investigació i Transferència, Jesús Lancis, considera prioritari «fomentar sinergies» en la comunitat científica davant l’escalfament global.

Recurs d'imatge jornada-transferencia index

Jornada transferència

Una cinquantena de representants empresarials d’ASEBEC i dels grups d’investigació s’han reunit a l’UJI per intercanviar necessitats tecnològiques i oferta investigadora.

Recurs d'imatge juniors-investigadors-baydal index

Excel·lència científica júniors investigadors

L’investigador desenvoluparà un treball sobre les actes de les Corts forals valencianes.

Recurs d'imatge magisteri-educacio-ambiental index

Educació ambiental

L’empresa del Grupo Gimeno ha presentat avui el projecte pedagògic «La vida de les coses» a la Facultat de Ciències Humanes i Socials

Recurs d'imatge tesi-camins-penyagolosa index

Arquitectura dels camins de peregrinació

L'estudi del doctorand Pablo Altaba Tena de la UPV recull com la vida del masover vernacle és la màxima expressió d'autosuficiència en entorns de muntanya mediterrània.

Recurs d'imatge investigacio-us-xuplo index

Efectes de l'ús del xupló

Les investigadores de l'UJI Desirée Mena i Jennifer Sánchez, de la Unitat Predepartamental d’Infermeria, ha realitzat una revisió de 1.897 articles científics sobre els efectes perjudicials i beneficiosos derivats de l’ús del xupló en nounats i lactants.

Recurs d'imatge equipament-scic-feder index

Nou equipament SCIC

Les subvencions de la GVA finançades amb fons FEDER permeten que el Servei Central d’Intrumentació Científica (SCIC) de l'UJI oferisca les tecnologies més avançades al servei de la investigació més capdavantera.

Recurs d'imatge coveta-la-foia index

Cova de la Foia

Fins avui és el jaciment més antic a les comarques del nord de Castelló.

Recurs d'imatge joves-investigadors-excellencia index

Joves investigadors d'excel·lència

Dídac Román i Víctor Sans desenvoluparan projectes d’investigació durant quatre anys gràcies al Programa GenT de la Generalitat Valenciana

Vocabulari científic: lactància materna exclusiva

Águeda Cervera, investigadora del Grup d'Infermeria de la Unitat Predepartamental d'Infermeria de la Universitat Jaume I, descriu el concepte «lactància materna exclusiva».

Vocabulari científic: lactància materna predominant

Víctor M. González, investigador del Grup d'Infermeria de la Unitat Predepartamental d'Infermeria de la Universitat Jaume I, descriu el concepte de lactància materna predominant.

Vocabulari científic: lactància natural

Desirée Mena, investigadora del Grup d'Infermeria de la Unitat Predepartamental d'Infermeria de la Universitat Jaume I, descriu el concepte "lactància natural".