Maig

01/06/2017 | SCP

Maig
Recurs d'imatge patrimoni-Orpesa index

El patrimoni com a recurs didàctic

El projecte finançat per l’Ajuntament d’Orpesa ha fet possible la transferència de coneixement de la investigació a la docència.

Recurs d'imatge millor-app-LabPsiTec index

El Laboratori de Psicologia i Tecnologia de l’UJI recull el Premi a la Millor App de Medicina de 2018

El guardó a l’aplicació «Monitor de Dolor» va ser lliurat per HM Hospitales a Madrid

Recurs d'imatge nanocompostos-scientific-reports index

Hot paper 2018

L’equip de recerca internacional proposa una nova tècnica d’obtenció de nanocompostos complexos amb una alta capacitat bactericida.

Recurs d'imatge tesi-diversitat index

Educació inclusiva

La professora Alicia Benet Gil ha obtingut la qualificació d’excel·lent cum laude.

Recurs d'imatge concurs-cristallitzacio-escola index

Concurs de Cristal·lització a l’Escola

El principal objectiu del concurs és donar a conèixer la importància del món dels cristalls en la societat moderna.

Recurs d'imatge tesi-metafores-filmiques index

Metàfores fílmiques

La professora Lorena Bort-Mir ha obtingut la qualificació d’excel·lent cum laude.

Recurs d'imatge interruptor-optic-inam index

Interruptor òptic

L’INAM dissenya un interruptor òptic amb perovskita que millorarà l’eficiència de les cèl·lules solars i LED.

Recurs d'imatge dia-internacional-llum index

Dia Internacional Llum

L’UJI commemora el Dia Internacional de la Llum amb experiments i demostracions de les seues propietats.

Recurs d'imatge projecte-silife index

Protecció laboral ceràmica

L'equip investigador ha presentat els resultats del projecte en una jornada a Euskadi.

Recurs d'imatge eunodehealth-pol-recerca-salut index

Pol de recerca en salut pública

La Generalitat Valenciana ha concedit una ajuda a la iniciativa EUnode-Health de la Universitat Jaume I per promoure projectes d’investigació europeus i internacionals

Recurs d'imatge dialeg-alzheimer-rri index

Diàleg per a la investigació en Alzhéimer

El projecte «Alzheimer conCiencia» ha impulsat el diàleg entre diversos col·lectius i els grups d’investigació a través d’enquestes, entrevistes online, taules de debat i grups de discussió.

Recurs d'imatge fruiters-canviclimatic index

Viabilitat comercial dels cítrics, la vinya i l’olivera

El grup d’investigació en Ecofisiologia i Biotecnologia de l’UJI adverteix que l’escalfament global reduirà la productivitat dels fruiters tradicionals i icònics de la conca mediterrània

Recurs d'imatge arquitectura-tecnica index

L’UJI, cinquena universitat espanyola en producció científica d’arquitectura tècnica

La Universitat Jaume I aconsegueix el primer lloc en relació amb el nombre de publicacions per investigador en el balanç de 2018

Recurs d'imatge istener-caloryfrio index

Divulgació científica

Publicarà treballs i recerques del grup per apropar la investigació als professionals.