Març

Març
Escola de Doctorat i Consell Social pla-genT index

Transferència coneixement

Un doctor i quatre estudiants de doctorat realitzaran els seus projectes d'investigació en empreses.

Recurs d'imatge conferencia-dones-cientifiques index

Dones científiques

La conferència del professor Pablo Francescutti de la Universitat Rey Juan Carlos ha mostrat l’escassa visibilitat de les dones científiques espanyoles.

Recurs d'imatge millor-app-medicina-2018 index

«Monitor de Dolor»

L’app desenvolupada pel Laboratori de Psicologia i Tecnologia (LabPsiTec) de l'UJI ha obtingut el premi a la millor app de Medicina de 2018.

Recurs d'imatge ruvid-reivindicacions index

Mesures urgents R+D

RUVID ha presentat el document amb les seues reivindicacions en matèria d'R+D+i als grups polítics amb representació en les Corts amb vista a les pròximes eleccions autonòmiques.

Recurs d'imatge projecte-dados index

Rendiment acadèmic

El grup de recerca LIFE de l'UJI, amb les universitats de Castella-la Manxa, Cadis, Almeria i Saragossa, estudia els efectes de l'activitat física i els hàbits saludables en l'adolescència.

Recurs d'imatge ellas-tienen-la-formula index

«Ellas tienen la fórmula»

L'exposició mostra les aportacions de les investigadores en el 150 aniversari de la taula periòdica dels elements i el Dia Internacional de la Dona.

Recurs d'imatge estudia-investiga index

«Estudia i investiga»

El programa compleix aquest curs deu anys. Durant aquesta dècada hi han participat 732 estudiants.

¿Qué significa democracia monitorizada?

Ramón Feenstra, professor del Departament de Filosofia i Sociologia, ha participat en el programa La aventura del saber (La 2, RTVE).

Recurs d'imatge fobia-volar index

Superar la fòbia a volar

Les persones interessades a participar en la recerca i provar el tractament poden escriure a volar@uji.es.

Recurs d'imatge ranquing-investigadores index

Científiques importants

El rànquing inclou María Isabel Burguete, de Química; i tres investigadores de l’àmbit de la Salut, en concret de Psicologia: Cristina Botella, Marisa Salanova i Azucena Garcia Palacios.

Recurs d'imatge h2020-DREAM index

DREAM: reducir emissions de forns ceràmics

El projecte busca la reducció del consum d'energia dels forns, emissions de contaminants i costos de producció, alhora que s'augmenta la qualitat final del producte.