L’UJI acull la reunió del plenari de la Xarxa Valenciana d’Universitats Valencianes per al Foment de la Investigació, el Desenvolupament i la Innovació

31/10/2019 | SCP

La Universitat Jaume I de Castelló ha acollit aquesta setmana una reunió del Plenari de RUVID, Xarxa Valenciana d’Universitats Valencianes per al Foment de la Investigació, el Desenvolupament i la Innovació presidida per José E. Capilla, responsable de la xarxa en representació de la UPV.

En la reunió han participat els vicerectorats d’I+D en els centres universitaris valencians com Jesús Lancis (UJI); Mª Dolores Real (UV); Amparo Navarro (UA); Manuel Miguel Jordán (UMH): Ignacio Pérez (CEU-Cardenal Herrera); Francisco Javier Arteaga (Católica de Valenciana «San Vicente Mártir»; Fernando Conesa,  cap del Servei de Promoció i Suport a la Investigació, la Innovació i la Transferència de la UPV: i Pilar Durá. Gerent de RUVID.

La jornada ha comptat també amb la participació de Joan Fuster, delegat de la presidenta del CSIC a la Comunitat Valenciana i Carmen Bevia, directora general de Ciència de la Generalitat Valenciana, amb qui els participants han pogut analitzar les possibles millores en les convocatòries de la GVA.

La Xarxa d'Universitats Valencianes per al foment de la Recerca, el Desenvolupament i la Innovació (RUVID) neix al desembre de 2001 a través d'un conveni de col·laboració entre les cinc universitats públiques valencianes. L'any 2003, RUVID adquireix personalitat jurídica pròpia i es constitueix com a associació sense ànim de lucre.