Setembre

Setembre
Juan Luis Gómez Colomer autonomia-fiscalia index

Fiscalia General

El catedràtic de Dret Processal de l’UJI recomana un canvi progressiu cap a un sistema adversarial d’enjudiciament criminal.

Investigació ranquing-shanghai index

Rànquing Xangai

La Universitat Jaume I de Castelló es troba en el primer tram (501-600) d’universitats del món candidates a entrar en l'Academic Ranking of World Universities (ARWU).

Recurs d'imatge enzims-farmacs-alzheimer index

Funcionament dels enzims per al disseny de nous fàrmacs

La recerca s'ha centrat en un sistema relacionat amb processos degeneratius com la malaltia d'Alzheimer i ha sigut portada de la revista Journal of the American Chemical Society.

Recurs d'imatge premi-estce index

VIII Premi Literari de Divulgació Cientificotecnològica en Valencià

La convocatòria, adreçada a l'estudiantat d'aquest centre, estarà oberta fins el 16 d'octubre de 2018.

Recurs d'imatge hot-paper-jab index

Hot paper en Physical Chemistry Chemical Physics

Un altre treball de l’any 2016 ha sigut destacat per l’Agència Estatal FAPESP com a exemple de recerca bàsica que ha permès assolir aplicacions tecnològiques.

Víctor Martínez Agramunt premi-quimica-organometalica index

Receptors de ful·lerens

L’estudiant de l’UJI Víctor Martínez Agramunt rep el guardó al millor pòster de la XXXVI Reunió del Grup Especialitzat de Química Organometàl·lica

Recurs d'imatge cannabinoides-sintetics index

Detectar consum de cannabinoides sintètics

Aquest sistema facilitaria la identificació de persones que hagen pogut fer ús d'aquest tipus de substàncies i permetria estalviar temps i diners en proves de control de drogues.

Rafael Ballester universidad-responde-duelo index

És el dol una patologia?

El professor Rafael Ballester Arnal, catedràtic de Personalitat, Avaluació i Tractament Psicològic, ha participat en el programa «La aventura del saber» (La 2, RTVE) dins de l’espai «La universidad responde».

Recurs d'imatge arbres-videojocs index

Millor visualització en temps real dels arbres en els videojocs en 3D

El treball del Centre de Visualització Interactiva aporta major rapidesa i eficiència als sistemes de disseny de vegetació.

Recurs d'imatge nit-europea-investigacio-valenciana index

Nit Europea de la Investigació Valenciana

El programa de la província ha estat organitzat per la Universitat Jaume I, els ajuntaments de Castelló i Morella i els museus de Belles Arts i de la Valltorta

Recurs d'imatge ranquing-the index

Dotzena millor universitat espanyola segons el THE World University Rankings

La universitat pública de Castelló destaca especialment en influència de la investigació mitjançant les citacions.

Recurs d'imatge article-bardisses index

Diversitat d’espècies de bardisses a l'UJI

Un article de Ricard Pitarch Garcia i Marcel Pitarch Marín descriu la diversitat d’espècies emprades en bardisses al campus del Riu Sec de la Universitat Jaume I de Castelló.

Recurs d'imatge nit-europea-investigacio index

Nit Europea de la Investigació Valenciana

La Universitat Jaume I de Castelló ha celebrat la Nit Europea de la Investigació Valenciana, impulsada per la Generalitat en més de 300 ciutats d’àmbit comunitari de més de 30 països.

Recurs d'imatge h2020-intertwine index

INTERTWinE: interoperabilitat en programació paral·lela

El projecte se centra en la interoperabilitat dels models de programació paral·lela, concretament, en la solució de problemes entre les interfícies de programació d'aplicacions.