Juliol

Juliol
Campus UJI u-multirank index

U-Multirank

Les dades incloses en U-Multirank provenen de diverses fonts, que proporcionen als usuaris un conjunt complet d'informació.

Recurs d'imatge dolor-oncologic index

Atenuar el dolor en pacients oncològics

La Fundació de l'Hospital Provincial i l'UJI col·laboraran en la recerca i implantació d'una aplicació mòbil que monitorarà els pacients amb dolor irruptiu oncològic.

Recurs d'imatge investigacio-canviclimatic index

Canvi climàtic

Representants de cinc grups de la Universitat Jaume I s’han reunit amb els responsables de medi ambient de l’empresa del Grupo Gimeno a Benicàssim

Recurs d'imatge oficina-europea index

Oficina Europea

La rectora, Eva Alcón, ha assegurat que «impulsarà polítiques per modernitzar, enfortirà les estructures d’investigació i buscarà sinèrgies de col·laboració amb altres institucions».

Recurs d'imatge divulgacio-cientifica index

Premi divulgació científica

El grup d’investigació «Anàlisi d’Imatge Mèdica i Estereologia» obté el vuitè premi de divulgació de l’UJI i Banco Santander.

Recurs d'imatge plastics-biodegradables index

YPACK: plàstics nets

El projecte YPACK pretén minimitzar els residus del sector a més de disminuir la petjada de carboni dels recipients i les emissions d’efecte hivernacle.

Tesi Irene Borén tesi-irene-boren index

Congressos presencials

La tesi, elaborada per Irene Borén Alfaro, evidencia la importància d'incorporar aquesta eina en la gestió de la marca i la reputació de tot tipus d'empreses i institucions.

Tesi Marisa Carvalho de Oliveira tesis-quimica index

Computació de nanomaterials

El tribunal qualificador ha estat format per tres investigadores de la Sorbonne Université, Federal de São Carlos i Jaume I de Castelló.

Impacte ambiental tesi-labwaste index

Impacte ambiental

La tesi defensada en l’UJI per Joan Esteban Altabella ha demostrat que podria evitar la contaminació de 515 milions de tones d’àrids naturals a la UE.

Geotec doctorat-geotec index

A-WEAR: doctorat europeu

El Grupo GEOTEC, integrant de l’Institut Universitari de Noves Tecnologies de la Imatge, ha obtingut finançament per a un nou Doctorat Europeu Conjunt (EJD) amb el projecte A-WEAR.

Índex-H dones index-h index

Index h

Quatre investigadores de la Universitat Jaume I de Castelló es troben en la llista de les 421 científiques més importants que resideixen a Espanya.

Fotografia de la doctoranda i tribunal tesis-aigua index

Salinització dels aqüífers

La injecció en l'aqüífer de la Plana de Castelló dels excedents del riu Belcaire redueix considerablement la salinitat de l'aigua subterrània en la meitat meridional de l'aqüífer.