Febrer

03/04/2017 | SCP

Febrer
Jesús Lancis, Ismael Rodrigo, Cristina Villaroya oficina-projectes-internacionals index

Oficina de Projectes Internacionals

El projecte EUnode arranca per a dinamitzar la preparació de propostes d’accions d’investigació que concórreguen a convocatòries com els programes de la Unió Europea.

ChemMend chemMend index

Joc ChemMend web

L’equip format per quatre investigadors ha rebut finançament de l’Institut de Noves Tecnologies de la Imatge (INIT-UJI).

Dones científiques UJI dones-xiquetes-ciencia index

Dia Internacional de la Dona i la Xiqueta en la Ciència

Hi ha programades diverses activitats com ara conferències, una campanya de sensibilització o una acció de visibilització mitjançant les xarxes socials.

Recurs d'imatge pas-garcia-martinez index

Perspectiva de gènere en ciència

La catedràtica d'Òptica ha impartit la primera de les conferències del curs de formació transversal organitzat per l'Escola de Doctorat en col·laboració amb la Unitat d'Igualtat.

Geotec fabspace-geotec index

Xarxa FabSpace 2.0

El projecte FabSpace 2.0 té com a objectiu convertir les universitats en centres d’innovació oberts al seu entorn i augmentar la seua contribució a l’acompliment socioeconòmic i mediambiental de les societats.

Cervell meditacio index

Control d'atenció i emocions

En col·laboració amb l'UJI, el Max Planck Institute for Human Cognitive and Brain Sciences i l’Institute of Psychiatry, Psychology and Neuroscience del King’s College London.

Blog Àgora Digital renovacio-ucc index

Renovació UCC+i

La UCC+i ha obtingut per tercera vegada consecutiva la renovació com a membre acreditat de la Xarxa d’Unitats de Cultura Científica i de la Innovació de la FECYT.