Setembre

Setembre
Recurs d'imatge affecTech index

AffecTech: salut mental

La xarxa investigadora està liderada per la professora Corina Sas de la Universitat de Lancaster i hi participa el LabPsiTec de l'UJI.

Bárbara Hernandez i Conrado Martínez facebooklife-ciencia-levante index

L’UJI col·labora amb Levante-EMV per obrir un canal de diàleg sobre ciència amb la ciutadania

Recurs d'imatge tesis-enterografia index

La utilitat de l'enterografia

Permetrà establir unes directrius en la fase de valoració preoperatòria que milloraran la detecció de lesions peritoneals en pacients amb carcinomatosi peritoneal d'origen ovàric.

Recurs d'imatge patent-hidrogen index

«Líquids orgànics portadors d’hidrogen»

Nou procediment de producció eficient, emmagatzematge i transport segur d’hidrogen per al seu ús en cel·les de combustible mitjançant l’ús de reactius químics.

Imatge joves investigadores ajudes-investigacio index

Formació joves investigadors

El vicerector d’Investigació i Doctorat, Jesús Lancis, destaca l’aposta de l’UJI per promoure el talent mitjançant contractes laborals predoctorals de tres anys.

Recurs d'imatge remeb-euromat index

REMEB en Euromat

El professor Enrique Sánchez, del ITC-UJI, representa a aquest consorci de REMEB en aquest esdeveniment internacional que té lloc cada dos anys des de 1989.

Recurs d'imatge geotec-EO4GEO index

Recursos d'informació geogràfica

EO4GEO («Cap a una estratègia innovadora per al desenvolupament de competències i la creació de capacitats en el sector de la geoinformació espacial que done suport a l'adopció de l'usuari de Copernicus») reuneix 26 socis de 12 països.

Gianluca Grimalda, investigador de l'UJI, amb un dels participants a l'estudi. violencia-cervell index

La vivència de situacions de violència segueix afectant les capacitats cognitives dècades després

Els efectes que la violència deixa en les persones afecten directament les seues capacitats cognitives fins i tot dècades després d’haver-la sofert, segons un estudi internacional amb participació de la Universitat Jaume I.