Juny

Juny
Recurs d'imatge molins-fariners index

Molins fariners hidràulics

L’estudi ha sigut guardonat per la Càtedra FACSA d’Innovació en el Cicle Integral de l’Aigua de l'UJI en la categoria de Millor Treball de Fi de Grau.

Patrimonio arquitectònic valencià tesis-arquitectura index

Patrimonio arquitectònic valencià

El palau castell de Beatriz de Borja en Castellnovo i el palau comtal d’Oliva han sigut les dues construccions elegides per María de la Cueva Santa Morro i Joaquín Ángel Martínez Moya.

Rànquing U-Multirank u-multirank index

Rànquing U-Multirank

En l’àrea d’investigació, la universitat pública de Castelló destaca pel nombre mitjà de vegades que les seues publicacions són citades en altres investigacions.

Recurs d'imatge remeb-brusseles index

REMEB es presenta a Brussel·les

La iniciativa compta amb l'aval de la Diputació de Castelló i l'Associació de Cooperació Territorial Europea Partenalia.

Premi Tesi Doctoral Lorenzo Gomis 2017 premi-lopez-meri index

Premi Tesi Doctoral Lorenzo Gomis 2017

Amb la investigació «La gestión periodística de contenidos a partir del seguimiento de hashtags en Twitter», dirigida pel doctor Andreu Casero Ripollés.

Fotografia investigació ranking-cyd index

Rànquing CYD 2017

El Rànquing CYD 2017 mostra el lideratge de l'UJI un any més en l'àmbit de la recerca, aconseguint la qualificació de centre d'alt rendiment en indicadors com ara les publicacions per professor, l'elevada citació de les seues publicacions, la producció artística o el nombre de post-doctorats.

Research Pitches 2017

Els premiats han sigut Edgar Bernad, de la Facultat d’Humanes, Fani Ibáñez, de Jurídiques, i Ana María Sánchez, docent i investigadora de Ciències de la Salut.

Control del neuromàrqueting polític neuromarqueting-politic index

Control del neuromàrqueting polític

Investigadors del Grup d’Ètica i Democràcia de la Universitat Jaume I adverteixen en un estudi sobre la necessitat d’incrementar la transparència i el control en l’aplicació de tècniques de neuromàrqueting polític per a evitar el risc de manipulació del votant.

Recurs d'imatge grupo-compostela index

Premis Grup Compostel·la d’Universitats

Tres treballs audiovisuals de la Universitat Jaume I de Castelló (UJI) han aconseguit tres dels quatre guardons dels dos concursos convocats pel Grup Compostel·la d’Universitats.

Tesi sobre protocol i política tesi-protocol-politica index

Tesi sobre protocol i política

La doctoranda de la Universitat Jaume I Diana Rubio ha obtingut una nota d'excel·lent cum laude en la lectura de la seua tesi «Necesidad del manual de protocolo en los partidos políticos para la efectividad en sus eventos; la importancia de su integración en la comunicación corporativa».

Projecte KATCH-e: economia circular economia-circular index

Projecte KATCH-e: economia circular

Han analitzat determinats models circulars de negoci i disseny, a més d'estudiar l'eficiència de recursos.

Recurs d'imatge premis-extraordinaris-doctorat index

Excel·lència investigadora

Els guardons seran lliurats, com és habitual, durant l’acte acadèmic d’inauguració de curs que es realitzarà el 22 de setembre de 2017.

Recurs d'imatge gust-de-investigar index

Reunió Científica «El gust d’investigar»

L’alumnat pertany a centres d’educació secundària de l’Alcora, Benicàssim, Borriana, Castelló de la Plana, Grau de Castelló, Torreblanca, la Vall d’Alba i Vila-real.

Recurs d'imatge sonreir-es-divertido index

«Sonreír es divertido»

Combina els procediments existents més efectius per a controlar l’ansietat i l’estrès amb tècniques per a promocionar la regulació emocional, la capacitat d’afrontament i la resiliència.

Classe u-ranquing index

U-Ranking

El Rànquing Issue elaborat per la Fundació BBVA i l’Institut Valencià d’Investigacions Econòmiques situa a la Universitat Jaume I en el grup d’universitats que ocupen el tercer lloc en productivitat docent.

Vocabulari científic: neuromàrqueting polític

Daniel Pallarés, investigador del Grup d’Ètica i Democràcia de la Universitat Jaume I, descriu el concepte neuromàrqueting polític.