Gener

Gener
Recurs d'imatge ERC index

No-LIMIT: cèl·lules solars

El professor Iván Mora Seró ha aconseguit la primera Consolidator Grant del Consell Europeu d’Investigació (ERC) de dos milions d’euros.

Recurs d'imatge innova-3 index

Projecte Innnova-3

L’objectiu és millorar la formació de l’estudiantat dels graus en Mestre de l’UJI mitjançant la col·laboració amb els centres de formació de persones adultes de Castelló.

Recurs d'imatge SENviro index

Monitorar l'entorn

El grup d'investigació Geospatial Technologies de la Universitat ha desenvolupat una plataforma aplicable en camps com ara l'agricultura intel·ligent, la indústria 4.0 o la gestió de ciutats intel·ligents.

Recurs d'imatge delictes-tecnologics index

Delinqüència tecnològica

El projecte de recerca té per objecte l'anàlisi crítica de la política criminal espanyola en matèria de delictes comesos mitjançant l'ús de les noves tecnologies les víctimes de les quals o l’autoria de les quals són menors o joves vulnerables.

Recurs d'imatge agressivitat-maternal index

Agressivitat maternal

L’estudi desenvolupat pel grup NeuroFun ha cartografiat l'acció de l’hormona prolactina al cervell de les femelles, que desencadenaria una gran motivació per a tenir cura dels fills.

Recurs d'imatge transmedia index

Estratègies transmèdia

Una recerca coordinada pel professor Esteban Galán estudia l'aplicació d'estratègies transmèdia per a la creació de continguts dirigits al públic infantil.

Recurs d'imatge sunflowers index

Materials fotovoltaics menys tòxics

Sunflower ha facilitat la fabricació industrial de cèl·lules solars més eficients i econòmiques amb dissolvents no halogenats que eviten la contaminació.

Recurs d'imatge tesis-lamaranya index

Participació juvenil

L'estudi d’Arecia Aguirre García-Carpintero analitza les dinàmiques d'associació a la Casa de Joventut La Maranya de Benicàssim.

Recurs d'imatge oprecomp index

OPRECOMP: transprecisió

L'objectiu és construir una base innovadora i fiable per a la informàtica fonamentada en l'anàlisi de transprecisió.

Vocabulari científic: comportament maternal

Ferran Martínez-García, catedràtic de Biologia Cel·lular i coordinador del grup NeuroFun de la Facultat de Ciències de la Salut de la Universitat Jaume I, descriu el concepte de «comportament maternal».

Vocabulari científic: comportament maternal

Vocabulari científic:investigación i innovación responsables

Francisco Fernández Beltrán, director del Servei de Comunicació i Publicacions de la Universitat Jaume I i membre del grup d’investigació per a la Gestió de l’Ètica i de la Responsabilitat Social GERSE, descriu el concepte de «investigació i innovació responsables».

Vocabulari científic: prolactina

Hugo Salais López, investigador del grup NeuroFun de la Facultat de Ciències de la Salut de la Universitat Jaume I, descriu el concepte de «prolactina».