Julio

Julio
Recurs d'imatge tesis-neurociencia index

Neurociència i ciències socials

La tesi «Bases neuroéticas para la educación moral: una neurorracionalidad dialógica y práctica» ha sigut dirigida per la doctora Elsa González Esteban.

Recurs d'imatge premis-doctorat index

Premis Doctorat

El Comitè de Direcció de l’Escola de Doctorat de la Universitat Jaume I ha proposat a Rectorat la concessió de nou premis extraordinaris de Doctorat de la convocatòria 2014/2015.

Recurs d'imatge incendis index

Mapes de risc d'incendis més eficients

Un estudi conclou que la prevenció ha d’incorporar el perill de la proximitat a carreteres després d’analitzar 663 focs registrats a Castelló entre 2001 i 2006.

Recurs d'imatge nanouptake index

Projecte Nanouptake

Investigadors i investigadores del grup de coordinació del projecte Nanouptake han celebrat durant aquest mes a la ciutat de Iaşi (Romania) la primera reunió de coordinació.

Recurs d'imatge premis_research_pitches index

Guardonades al concurs Research Pitches

Tres investigadores han guanyat el primer concurs de research pitches organitzat per l'UJI: Christa María Madrid Boquín, Lorena Bort Mir i María Josefina Peláez.

Vocabulari científic: melanina

Bárbara Hernando, investigadora del grup Melanogén de la Facultat de Ciències de la Salut de la Universitat Jaume I, descriu el concepte Melanina.

Vocabulari científic: melanoma

Conrado Martínez-Cadenas, professor de la Facultat de Ciències de la Salut de la Universitat Jaume I i coordinador del grup d’investigació Melanogén, descriu el concepte Melanoma.

Vocabulari científic: trastorn específic del llenguatge (TEL)

Dolors Girbau, professora de psicologia bàsica de la Universitat Jaume I, descriu el concepte trastorn específic del llenguatge (TEL).

Vocabulari científic: canvi climàtic

Vicent Arbona, professor de la Universitat Jaume I i investigador del Departament de Ciències Agràries i del Medi Natural, descriu el concepte canvi climàtic.