Julio

Julio
Recurs d'imatge quimica-sostenible index

Química verde

El Grup de Química Supramolecular i Sostenible de la Universitat Jaume I ha redactat un dels capítols del llibre “Worldwide Trends in Green Chemistry Education”.

Amparo López Meri amb els membres del tribunal.  tesis-twitter index

Una tesi de l’UJI destaca la utilitat de Twitter per a anticipar corrents d'opinió

La tesi d'Amparo López Meri confirma l'interès dels periodistes per utilitzar aquesta xarxa social més per a crear-se una marca i amplificar la difusió dels seus continguts que per a cercar informació.

Recurs d'imatge sucursals-bancs index

Mapa de les sucursals bancàries a Espanya

Experts en economia i desenvolupament local de l'UJI i la UV han analitzat la geografia de les sucursals bancàries espanyoles entre els anys 2004 i 2008 per a saber si sobren o no sucursals a Espanya.

Recurs d'imatge creacio-inam index

L'UJI crea l'Institut de Materials Avançats

L'Institut Universitari de Recerca de Materials Avançats treballarà en el desenvolupament de nous materials principalment per als àmbits de l'energia, l'optoelectrònica i la catàlisi.

Recurs d'imatge uji-cwur index

El ranking CWUR sitúa a la UJI en el top 3% de las universidades del mundo

La UJI está en el top 3% de las universidades del mundo al haber sido reconocida entre las primeras 1.000 instituciones de educación superior en la edición 2015 del Center for World University Rankings.

Recurs d'imatge contaminacio-embaras index

La contaminació atmosfèrica genera un retard en el creixement fetal

La Unitat Mixta en Epidemiologia i Salut Ambiental de FISABIO, l'UJI i la UV ha demostrat que l'exposició materna a la contaminació produïda pel tràfic s'associa amb un menor creixement del fetus.

Vocabulari científic: noves substàncies psicoactives

Félix Hernández, investigador de l'Institut Universitari de Plaguicides i Aigües (IUPA), descriu el concepte de Noves substàncies psicoactives.

Vocabulari científic: metabolòmica

Juan Vicente Sancho, investigador de l'Institut Universitari de Plaguicides i Aigües (IUPA), descriu el concepte de metabolòmica.

Vocabulari científic: espectrometria de masses

Joaquín Beltrán, investigador de l'Institut Universitari de Plaguicides i Aigües (IUPA), descriu el concepte de Espectrometria de masses.

Vocabulari científic: epidemiologia d'aigües residuals

Lubertus Bijlsma, investigador de l'de l'Institut Universitari de Plaguicides i Aigües (IUPA) de l’UJI, descriu el concepte epidemiologia d'aigües residuals.