La web de l'UJI es consolida en el top 100 de les pàgines més recordades pels internautes

04/12/2016 | SCP

El web de la Universitat Jaume I de Castelló (www.uji.es) se situa en el lloc número 59 d'entre els cent primers webs que més recorden haver visitat els internautes, segons es desprèn de l'onzena enquesta a usuaris d'Internet elaborada per l'Associació per a la Recerca de Mitjans de comunicació (AIMC). A més a més, la Universitat Jaume I es manté com la primera i única universitat presencial en aquest top 100 d'Internet. El web site de l'UJI únicament es veu superat pel de una universitat no presencial, la Universitat Oberta de Catalunya, i queda millor posicionat que el de la Universitat Nacional d'Educació a Distància, en el lloc 70.

El rànquing dels 100 webs més visitats està encapçalat pels principals cercadors o serveis de correu electrònic gratuïts com Google o Hotmail. També destaquen els sites en Internet dels principals diaris i mitjans de comunicació com El País, Marca, El Mundo, As o la Cadena Ser, així com xarxes socials com Tuenti o Facebook. El web site de l'UJI en el seu lloc número 59, se situa per davant de diversos diaris i fins i tot, d'entitats financeres d'àmbit nacional.

Segons l'onzena enquesta d'usuaris d'Internet, es destaca una increment de l'ús de les xarxes socials, ja que la meitat dels internautes espanyols, un 50,8%, està registrat en alguna d'elles i més d'una quarta part dels entrevistats les utilitza diàriament. Altres aspectes destacables de l'estudi són la participació dels usuaris en l'entorn 2.0, l'expansió dels nous dispositius com el telèfon mòbil, la videoconsola i la PDA, així com de les connexions sense fils wifi.

L'Enquesta a Usuaris d'Internet té com a principal propòsit conèixer amb detall el perfil de l'internauta (així com els seus hàbits en la utilització d'Internet) i oferir una visió actualitzada del panorama d'Internet. El treball de camp ha tingut lloc entre octubre i desembre de 2008, i s'han aconseguit un total de 40.446 respostes vàlides.

Més informació: http://aimc.es