Vocabulari científic: regla dels terços

28/11/2021 | SCP

Diverses imatges acompanyades per una veu en off serveixen per a descriure el concepte de la regla dels terços, que permet crear imatges amb major sensació de profunditat i força visual.

Vídeo produït per alumnat del Grau en Comunicació Audiovisual de l’UJI: Verónica Espinosa Moliner, Almudena Haro Valero, Irene Martos Minguet, María Medina Gil, Edmée Montolio Ripollés i Manuel Sosa Chisvert dins del projecte LabCom-Ciència coordinat pel professor del Departament de Ciències de la Comunicació Francisco López Cantos, amb la col·laboració del Laboratori de Comunicació Audiovisual i la Unitat de Cultura Científica i de la Innovació de la Universitat Jaume I.

Està inclòs en la categoria «Vocabulari científic», que engloba peces breus en les quals el personal investigador de l’UJI col·labora definint termes científics relacionats amb la seua àrea de coneixement.

LabCom-Ciència UJI 2019-2020