Cicle de conferències «La democràcia avui» En la dotzena edició, el cicle se centrarà en els marcs per a transforma la política

13/04/2022 | SCP

Data: 26 d'abril i 10, 18 i 30 de maig de 2022
Acte: cicle de conferències «La democràcia avui»
Títol: «Marcs per a transformar la política: municipalisme, tecnologia i treball»
Lloc: sala de graus Germà Colón de la Facultat de Ciències Humanes i Socials
Hora: 12.30-14.00 hores
Entitat: Ètica Pràctica i Democràcia. Universitat Jaume I

Descripció: el grup d'investigació d'Ètica Pràctica i Democràcia de la Universitat Jaume I organitza la dotzena edició del cicle de conferències «La democràcia avui» que en aquesta ocasió se centrarà a analitzar els marcs per a la transformación de la política, en concret el municipalisme, la tecnologia i el treball. Les ponències es realitzaran de de finals d’abril fins a finals de maig a la sala de graus Germà Colón de la Facultat de Ciències Humanes i Socials.

En la primera conferència, 26 d’abril, la investigadora de l’Àrea de Filosofia Moral de l’UJI, Laura Roth, explicarà cinc tipus d’estratègies per a democratitzar la política en una intervención sobre municipalisme radical. La conferència del dia 10 de maig será impartida per Javier López, investigador independent, autor de Crítica de la razón precaria i El intelectual plebeyo, amb el títol «Algo más que resistir: democracia, humanidades y formas de vida».

David Muñoz-Rodríguez de la Universitat de València parlarà sobre «Trabajo, precariedad y resistencias en la era de las plataformas digitales» en la conferència del 18 de maig, i el professor de l’Àrea de Filosofia Moral de l’UJI José Luis López González tancarà el cicle el 30 de maig amb la conferència «La cinética en la digitalización del turismo. ¿Debemos dejar de acelerar y hacerlo todo disponible continuamente?».

Més informació: http://eticaydemocracia.uji.es/