Cuida't Espaitec: Mindfulness Executiu

30/03/2021 | SCP

Espaitec, Parc Científic i Tecnològic de la Universitat Jaume I de Castelló, realitzarà el dijous 8 d'abril a les 16  hores el taller en línia «Introducció al Mindfulness Executiu II» dirigit a les persones del teixit empresarial de Castelló interessades a millorar la seua salut i benestar.

Després de l'èxit de la primera sessió formativa impartida per Jimmy Pons, «Introducció al Mindfulness Executiu», arriba la segona sessió, més pràctica, d'un concepte on es duran a terme tècniques de relaxació i meditació per a aplicar en el dia a dia en els diferents ambients de treball.

En esta ocasió, els assistents aprofundiran en un enfocament nou del mindfulness aplicat a les empreses. Una nova oportunitat de millorar habilitats com la intel·ligència emocional interpersonal i intrapersonal, la gestió de les emocions, la resiliència i aprendre a viure en la incertesa.

De nou, estarà impartit per Jimmy Pons, qui compta amb més de 20 anys d'experiència en l'àmbit de l'emprenedoria, la innovació, la tecnologia i el coaching personal. Una persona que ha demostrat que el mindfulness executiu i la intel·ligència emocional són punts en els quals val la pena invertir.

Les persones interessades a millorar estos aspectes, així com millorar la seua productivitat, reduir la procrastinació en la seua empresa i cuidar de la seua salut, hauran d'inscriure's en www.espaitec.uji.es. La sessió en línia es durà a terme a través de la plataforma Zoom.

El taller formatiu s'engloba dins del cicle Cuida't Espaitec, una iniciativa que té com a referència la salut i la cura de les persones que formen part de l'ecosistema innovador i tecnològic de la Universitat Jaume I i del teixit empresarial de la província de Castelló, el qual compta amb la col·laboració de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital de la Generalitat Valenciana.