Portes obertes virtuals postgrau propi

30/06/2020 | SCP

Data: 30 de juny i 1, 2 i 3 de juliol de 2020
Acte: Jornada de portes obertes
Títol: Setmana Virtual de Portes Obertes al Postgrau Propi
Lloc: en línia a la web www-fue.uji.es
Entitat: Universitat Jaume I, FUE-UJI

Descripció:

La Universitat Jaume I manté obert el període de matrícula dels postgraus 2020-2021.

En el cas dels títols de postgrau propi, gestionats per la Fundació Universitat-Empresa (FUE-UJI), se celebrarà una Setmana Virtual de Portes Obertes els dies 30 de juny, 1, 2 i 3 de juliol de 2020.

Es tracta de sessions informatives en streaming en les quals els directors acadèmics dels postgraus propis explicaran els detalls de cada títol, els continguts, metodologia, objectius marcats i resoldran dubtes. En definitiva, unes jornades de portes obertes no presencials.

S'han establit quatre jornades en les quals hi haurà un horari per a cada postgrau. Les sessions començaran a les 10.30 h i es prolongaran al llarg del dia. El dimarts 30 de juny tindran lloc les presentacions virtuals dels postgraus pertanyents a l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals. El dimecres 1 de juliol, les presentacions dels títols pertanyents a la Facultat de Ciències de la Salut. El dijous 2 de juliol serà el torn dels títols de postgrau de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques, i el divendres 3 de juliol de la Facultat de Ciències Humanes i Socials. Tots els horaris detallats ja es troben disponibles en la web www.fue.uji.es.

Els interessats podran connectar-se en directe, a través de la web www.fue.uji.es, a la presentació en streaming per part dels responsables acadèmics de cada curs, amb possibilitat de plantejar dubtes. A més, les presentacions podran veure's en diferit perquè quedaran gravades i penjades en la web de la Fundació.

La Universitat Jaume I, a través de la Fundació Universitat-Empresa, pretén així posicionar-se com a referent en l'organització d'esdeveniments 100% en streaming, després de l'èxit de les píndoles formatives online celebrades al maig i juny, o la col·laboració en les Jornades Virtuals de Portes Obertes «En família a l'UJI», clausurades recentment amb gran èxit.