Investidura doctors honoris causa i obertura del curs de l'Escola de Doctorat

11/11/2019 | SCP

Data: 14 de novembre de 2019
Acte: Acte acadèmic d’obertura del curs 2019-2020 de l'Escola de Doctorat, d’investidura del grau de doctor honoris causa de Jorge Cardona i Emilio Ridruejo, i d’investidura dels nous doctors i doctores
Lloc: Paranimf de La Universitat Jaume I

Hora: 11.30 hores
Entitat: Universitat Jaume I

Breu descripció: Acte acadèmic d’obertura del curs 2019-2020 de l’Escola de Doctorat i concessió del grau de doctor honoris causa a Jorge Cardona Llorens, catedràtic de Dret Internacional i fundador del grup d'investigació «Centre d'Estudis de Dret i Relacions Internacionals» de l’UJI; i al catedràtic de la Universitat de Valladolid Emilio Ridruejo Alonso  vinculat a l’UJI pel seu magisteri com a catedràtic de llengua espanyola a la Universitat de València on va formar a molts dels professors i professores actuals de l’UJI que van estudiar la Llicenciatura en Filologia Hispànica. Durant l’acte, també s’investirà els nous doctors i doctores per l’UJI.

Més informació: L'acte podrà seguir-se en directe a l’emissora universitària http://www.radio.uji.es i mitjançant Facebook