Micro-MOOC sobre ciència en obert, via Twitter

22/10/2019 | SCP

Data: del 21 al 25 d'octubre de 2019
Acte: curs
Títol: «Micro-MOOC sobre ciència en obert»
Lloc: via Twitter@moocmicro
Hora: 9 h en anglès, 10 h en català i 11 h en castellà
Entitat: Biblioteca de la Universitat Jaume I i altres 18 universitats

Del 21 al 25 d'octubre, coincidint amb la Setmana Internacional de l'Accés Obert, s'impartirà per Twitter aquest curs gratuït, en què participen dinou universitats de tot l'Estat, el Consell Superior d'Investigacions Científiques (CSIC) i cinc col·laboradors europeus.

Enguany, s'ampliarà el focus temàtic del microMOOC i s'hi tractaran qüestions lligades als conceptes i les nocions bàsiques de la ciència oberta. Cada dia, del 21 al 25 d'octubre, des del compte de Twitter @moocmicro es posarà l'accent en un aspecte diferent de la ciència oberta, des de la gestió i preservació de les dades fins a la recerca i innovació responsables, passant per les noves maneres d'avaluar la recerca.

Aquesta iniciativa s'adreça especialment al personal investigador i estudiantat universitari, però és oberta a qualsevol persona que vulgui connectar amb el moviment de l’Open science i obtenir-ne una visió transversal. És per això que la difusió dels continguts es farà fent servir un llenguatge senzill i divulgatiu.