6th ICLHE conference

Data: 15 a 18 doctubre de 2019
Acte: congrés
Títol: «
6th Integration of content and language in higher education conference»
Lloc: Escola de Doctorat i Consell Social
Hora: matí i tarda
Entitat: Associació ICLHE and Universitat Jaume I

Més informació: http://iclhe.uji.es/

Breu descripció: l’Associació ICLHE (Integration of content and language in higher education) celebra del 15 al 18 d’octubre de 2019 a la Universitat Jaume I de Castelló la sisena edició del congrés ICLHE sota el títol «Multilingüismo y Multimodalidad en la Educación Superior».

Les conferències de ICLHE han abordat tradicionalment qüestions relacionades amb l'ensenyament i l'aprenentatge en un idioma addicional, incloses les percepcions de l'estudiantat i el professorat, capacitació docent, efectivitat del personal i de l'aprenentatge i desenvolupament de programes.

La sisena edició de ICLHE continuarà abordant com la instrucció / avaluació d'idiomes enfocada pot utilitzar-se com a base per a l'aprenentatge de contingut disciplinari, amb consideració específica a la naturalesa multimodal dels idiomes i de les pràctiques d'ensenyament i aprenentatge d'avui dia.

L'objectiu de l'associació ICLHE és promoure l'intercanvi d'opinions, experiències, iniciatives i recerques sobre la interfície entre el contingut i el llenguatge en l'educació superior.
ICLHE està oberta a persones en universitats i instituts d'educació superior interessats en el contingut i l'idioma, incloses aquelles interessades a ensenyar i aprendre a través d'un segon idioma, i ensenyar i aprendre a través d'un idioma nacional a persones de comunitats migrants o ètniques.

ICLHE també dóna la benvinguda a planificadors de polítiques i investigadors en organismes internacionals i societats professionals, editors, representants d'autoritats nacionals i internacionals, i altres interessats en la integració de continguts i idiomes en l'educació superior.