II Setmana Internacional Erasmus+ L'UJI rep 46 representants d'universitats europees en la segona Setmana Internacional Erasmus+

20/05/2019 | SCP

Data: Del 20 al 24 de maig de 2019
Acte: Setmana Internacional Erasmus+
Títol: «II Setmana Internacional Erasmus + a l’UJI»
Lloc: Campus Riu Sec, Universitat Jaume I
Hora: 9 a 18 hores
Entitat: Vicerectorat d'Internacionalització i Cooperació

Breu descripció: El Vicerectorat d'Internacionalització i Cooperació de la Universitat Jaume I de Castelló ha organitzat del dilluns 20 al divendres 24 de maig de 2019 la segona Setmana Internacional Erasmus+ a l’UJI. Durant aquesta setmana, la Universitat Jaume I rebrà 46 representants de 18 països europeus.

Universitats de Bèlgica, Croacia, República Txeca, Estònia, Finlàndia, Alemanya, Grècia, Itàlia, Letònia, Lituània, Polònia, Romania, Portugal, Romania, Països Baixos, Eslovènia, Eslovàquia i el Regne Unit visitaran el campus de Riu Sec per a participar en les distintes activitats programades per l'Oficina de Relacions Internacionals de l’UJI. A més, coneixeran l’oferta acadèmica de la universitat pública de Castelló, així com les seues instal·lacions amb visites guiades pel campus.

D’altra banda, el programa inclou la presentació de projectes UJI, com els Projectes K,2 o els programes d’estudis internacionals. A més, es realitzaran visites a les distintes zones d’interès turístic dels voltants de la universitat, com una ruta en bicicleta pel Mediterrani i una excursió a Peníscola.