Projecció i col·loqui: «Nada será igual»

03/04/2019 | SCP

Data: 4 d'abril de 2019
Acte: projecció i col·loqui
Títol: «Nada será igual»
Lloc:  Paranimf UJI
Hora: 10 hores
Entitat: Víctor Antolí, director de l'Escola Municipal de Teatre de Castelló i Aula de Cinema i TV, Diputació de Castelló, amb la col·laboració del Vicerectorat d'Estudiantat i Compromís Social i el Consell de l'Estudiantat de l'UJI

Breu descripció: el Paranimf de la Universitat Jaume I de Castelló acull a projecció d'una nova entrega de «Nada será igual», un projecte contra l’assetjament escolar en format audiovisual creat per Víctor Antolí, director de l’Escola Municipal de Teatre de Castelló i Aula de Cinema i TV, promogut per la Diputació de Castelló, amb la col·laboració del Vicerectorat d’Estudiantat i Compromís Social, a la qual també s’ha sumat el Consell de l’Estudiantat de l’UJI.

L’acte consistirà en l'emissió del projecte i un col·loqui amb els actors i actrius, membres del Col·legi Oficial de Psicologia de la Comunitat Valenciana i un representant del cos de la Policia Nacional qui explicarà les conseqüències de l'assetjament escolar en les xarxes socials.

L’objectiu del projecte és conscienciar a través de personatges de ficció sobre la realitat d’assetjament que viuen alguns joves en el seu dia i dia i denunciar el silenci còmplice del seu entorn. Naix com un projecte de final de curs amb alumnat d’actuació quan s’estava gravant el curt «Nada será como antes», on es denunciaven problemes que vivien a l’institut.

Amb aquest projecte educatiu es pretén conscienciar de forma realista la joventut de la importància del respecte que se li deu a tota persona en qualsevol situació i ambient, i posar fi a l'assetjament escolar. Aquest recurs audiovisual pot ajudar els joves a tenir una major comprensió del valor de les seues actituds cap als altres.