Taller: «Munta els teus objectius, tu formes part de la cadena cap a la sostenibilitat!»

08/02/2019 | SCP

Data: 14 febrer 2019
Acte: taller
Títol: «Munta els teus objectius, Tu formes part de la cadena cap a la sostenibilitat!»
Lloc: vestíbul de la Facultat de Ciències Humanes i Socials
Hora: 13 hores
Entitat: Oficina de Cooperació al Desenvolupament i Solidaritat. Universitat Jaume I

Descripció: és un taller lliure per a la realització d’una obra gràfica i l’obtenció d’una escultura a càrrec del grup ATOTARO, resultat del primer premi de la Campanya de Comunicació sobre els ODS (concurs finançat per la Conselleria de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació de la Generalitat Valenciana).

En aquest taller pot participar qualsevol membre de la comunitat universitària. Els artistes encarregats de la dinamització del taller oferiran tot el material necessari per al desenvolupament d'aquest. Els participants únicament hauran d’aportar les ganes i l’entusiasme de plasmar la seua creativitat.

Per participar cal enviar un correu a ocds@uji.es indicant com a títol «Taller Munta els teus objectius», amb el nom i cognoms i el correu electrònic.

Més informació: https://www.uji.es/serveis/ocds/