IV Colònies Científiques

Lloc: Campus universitari
Entitat: Universitat Jaume I

Breu descripció:

La Universitat Jaume I de Castelló ha organitzat del 9 al 13 de juliol les IV Colònies Científiques per l’estudiantat que haja superat el primer curs de batxillerat cientificotecnològic o el primer curs d'un cicle formatiu de grau superior vinculat a les branques de coneixement de ciències, enginyeria i arquitectura.

L'objectiu de la quarta edició de colònies científiques és conèixer les titulacions de l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals, a través de pràctiques divertides i instructives amb fonaments de química, matemàtica, biologia, tecnologia, anglès i física. Durant una setmana, se sentiran com alumnat universitari, ampliaran els coneixements adquirits durant el curs i disposaran de més informació per a poder prendre una decisió vocacional futura. La preinscripció per aquesta modalitat estarà oberta fins al pròxim 2 de juliol de 2018 mitjançant aquesta web.